VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY 
 
 Zakoupením zboží nebo podepsáním objednávky u naší společnosti AEL, s.r.o., Panská 387/20, 602 00 Brno, IČO: 28346408 (dále jen AEL) dáváte souhlas se zněním všeobecných obchodních podmínek.
 
 
 
 
 OSOBNÍ ÚDAJE
 
 Objednáním nebo vyplněním objednávkového formuláře společnosti AEL kupující dává souhlas k využití, shromažďování a archivování osobních údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Jestliže si nepřejete zasílání e-mailů o novinkách a speciálních akcích, zatrhněte tuto informaci v kontaktním formuláři.
 
 
 
 
 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
 
 Zásady ochrany osobních údajů
 Vyplněním objednávky, registrací, nebo prohlížením našich webových stránek umožňujete společnosti AEL, s.r.o. se sídlem Panská 20/387, 602 00 Brno-střed, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 62779, IČO: 28346408 (dále jen jako “Správce” či “Správce osobních údajů”) využívat Vaše osobní údaje. Tato stránka má za úkol Vás v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (GDPR) informovat o tom, jaké informace o Vás shromažďujeme, z jakého důvodu a jakým způsobem Vaše informace využíváme, jaká jsou Vaše práva ohledně námi využívaných osobních údajů a jakým způsobem je u nás můžete uplatnit v souladu s GDPR nařízením.
 
 Jaké informace o Vás shromažďujeme?
 V evidenci objednávek zpracováváme Vaše osobní údaje v rozsahu e-mail, celé jméno, telefon, adresa a údaj o ceně. Je v našem oprávněném zájmu udržovat celou evidenci objednávek z důvodu právní ochrany před budoucími spory. Vzhledem k zákonné záruční lhůtě za jakost zboží, promlčecí lhůtě a fungování soudního systému musíme zpracovávat Vaše údaje z evidence objednávek po dobu 6 let. Údaje z evidence objednávek pak také využíváme k naplnění naší zákonné povinnosti archivovat dokumentaci z důvodu možné finanční kontroly, a to po dobu 10 let.
 V evidenci uživatelů zpracováváme Vaše osobní údaje v tom rozsahu, v jakém nám je poskytnete při registraci. Tuto databázi kromě registračních účelů dále využíváme pro identifikaci osob při vyřizování reklamací. Údaje dále využíváme pro zpracování pro marketingové účely. Osobní údaje z důvodu evidence uživatelů držíme po dobu 5 let od Vaší poslední uskutečněné objednávky.
 Vaše osobní údaje využíváme i z důvodů zajištění přepravy. Tyto údaje předáváme přepravní společnosti. Z důvodů možných reklamací jak ze stran zákazníka, tak ze strany přepravce tyto údaje zpracováváme za účelem zajištění přepravy po dobu 5 let od vytvoření objednávky.
 
 Jak data využíváme pro marketingové účely?
 Pro marketingové účely zpracováváme Vaše kontaktní údaje, které nám vyplníte při registraci a které využíváme k zasílání obchodních sdělení.
 
 Komu data předáváme?
 Vaše osobní údaje jsou užívány výhradně pro naše interní potřeby a to pouze z výše uvedených důvodů. Využíváme i služeb třetích stran (specializovaných společností). V rámci Vaší objednávky mohou být osobní údaje předávány dopravní společnosti PPL CZ s.r.o., se sídlem K Borovému 99, 251 01 Říčany – Jažlovice.
 
 Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů
 Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje. Můžete také žádat, abychom údaje o vás vymazali, to se však nedotkne údajů na dokumentech, které musíme podle zákona uchovávat (např. faktura). 
 
 
 
 
 OBJEDNÁVKA
 
 Podané objednávky jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil
 s obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Po přijetí objednávky prostřednictvím internetového obchodu www.aelcz.cz je objednávajícímu zasláno potvrzení o jeho objednávce na e-mail,
 který objednávající zadal při zadání objednávky. Minimální výše objednávky na našich www stránkách je 3000,- Kč bez DPH. Podmínkou platnosti objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká při potvrzení objednaného zboží kupujícím. Místem doručení zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce, pokud není kupujícím určeno jinak. Termín dodání v případě zboží na skladě je 48 - 72 hodin od doručení objednávky. Pokud je zboží přechodně vyprodáno, je termín dodání 1 - 3 týdny.
 Pro informace o stavu vaší objednávky volejte +420 775 199 989.
 
 
 
 
 ZACHÁZENÍ SE ZBOŽÍM
 
 Bižuterie, kterou jste si zakoupili je z přírodního materiálu nebo kovu (neobsahující Nikl). Protože jde o bižuterní zboží, je potřeba věnovat se opatrnému způsobu zacházení, které je zmíněno níže. Pokud dojde k neopatrnému resp. neodbornému zacházení se zbožím, dochází k okamžité ztrátě záruky. Případy, které vedou ke ztrátě záruky na zboží: přímý kontakt s parfémem, lakem nebo jinou chemikálií, přímý kontakt s potem pokožky, vlhkost, přímé sluneční světlo (např. uskladnění výloha, …) pád na zem, nešetrné zacházení, klepnutí nebo náraz. V případě syntetických výrobků – kabelky, opasky, platí obecně obdobná pravidla jako u bižuterie. Syntetická kůže nemá vlastnosti přírodní kůže (pružnost, odolnost vůči nízkým a vysokým teplotám, zátěži, oděru),
 proto vyžaduje šetrnější zacházení. Výrobky skladujte samostatně v původním obalu a oddělené. Výrobky ze syntetické kůže nejsou určeny k dennímu nošení. Maximální možné zatížení je do 2 kg. Pokud zjistíte vadu výrobku, nenoste jej a co nejdříve reklamujte.
 
 
 
 
 REKLAMACE
 
 Na zboží se vztahuje záruka na výrobní vady v délce 6 měsíců od data prodeje. Záruku nelze zaměňovat
 s životností výrobku, která úměrně klesá s jeho každodenním nošením. Záruka se vztahuje jen na vady vzniklé
 v průběhu záruční doby prokazatelnou vadou materiálu nebo chybou výroby. Záruka se nevztahuje na změnu výrobku v důsledku nedodržení pokynů uvedených v návodu na údržbu a ošetření. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury, doklad o zaplacení a dodání zboží a číslo bankovního účtu, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktu, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje poskytnutá záruka.
Zavazujeme se o reklamaci rozhodnout ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud bude obchodníkem zaslána reklamace, která nebude vada výrobku, bude zasláno zboží zpět na náklady obchodníka. 
Pokud reklamace nebude uznána z důvodu překročení doby 6 měsíců nebo z důvodu povahy vady, tzn., byla-li vada způsobena nedodržením pokynů pro údržbu a ošetření, chybnou manipulací či neodborným používáním, avšak bude v našich silách nechat vadu opravit, můžeme tak učinit pouze po dohodě s kupujícím a na jeho náklady. 
 
 
 
 PLATEBNÍ PODMÍNKY
 
 Prodávající si vyhrazuje právo změny cen odvíjející se od kurzu ČNB. Veškeré uvedené ceny jsou uvedeny bez 21% DPH. Platba je vždy v hotovosti při předání předmětu plnění nebo možnost využití dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. Prodávající je oprávněn požadovat před dodávkou zálohu ve výši až 100 % hodnoty objednávky. V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad "Zálohová faktura - daňový doklad".
 Po dodání zboží je na daňovém dokladu hodnota zálohy odečtena. 
Způsoby plateb: - platba v hotovosti při převzetí zboží - platba převodem - znamená možnost zaplatit na náš účet a to před samotným dodáním zboží. Samozřejmostí je možnost vystavení zálohové faktury,
 stačí v okamžiku, kdy Vám budeme potvrzovat přijetí Vaší objednávky, sdělit, jakým způsobem ji chcete zaslat.
 Zboží Vám bude expedováno po připsání platby na náš účet. 
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené
 s opakovaným dodáním v plné výši.
 
 Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
 
 
 DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
 
 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů online nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
 
 
 
 STORNO OBJEDNÁVKY
 
 Storno objednávky ze strany kupujícího - řídí se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek - odešlete dopis (na adresu AEL, s.r.o., Panská 6, Brno 602 00) nebo email s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu)." Datum a podpis - zboží doručte zpět na výše uvedenou adresu - zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit - při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám zašleme dobropis - v případě storno nebo vrácení zboží má prodávající právo na ponížení ceny o 30% oproti prodejní ceně (balné, manipulace) - v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
 
 
 
 
 DODACÍ PODMÍNKY(CENA PŘEPRAVNÉHO)
 
 Objednané zboží je zasíláno na dobírku prostřednictvím přepravní služby PPL. Hodnota objednávky v Kč bez DPH:
| 3.000-5.000 | 5.001-10.000 | od 10.001 | |
|---|---|---|---|
| ČR | 250 | 150 | zdarma | 
| SR | 500 | 450 | 400 - dle ceníku | 
 
 
 
 SLEVY U JEDNORÁZOVÉ OBJEDNÁVKY (CENY BEZ DPH)
 
| 15.000-25.000 Kč | 25.000-50.000 Kč | 50.000-100.000 Kč | nad 100.000 Kč | 
|---|---|---|---|
| 3 % | 5 % | 10 % | dohodou | 
Studio AEL nabízí individualní slevy při stálých půlročních obratech.
 
 
 
 
 ZÁKAZNICKÝ SERVIS
 
 V případě objednávky, dotazů a připomínek se na nás můžete kdykoli obrátit telefonicky, na naší adresu
 nebo prostřednictvím e-mailu.
 
 
 
 
 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
 
 Vymezení a podmínky, které nejsou udány v těchto Všeobecných obchodních podmínkách se řídí Obchodním zákoníkem ČR.